SKRIVET: 2010-03-14, kl 21:44:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Beridare?

Idag har jag ridit 4 hästar, puh säger jag bara. Fast å andra sidan så e det på hästryggen som jag känner mig.. Hel, Komplett.
Alla hästar gick iaf jättebra och jag tyckte jag höll ett ganska bra tempo hela tiden, red alltså 4 hästar och mockade och fixade höpåsar åt 1, det tog lite mindre än 4 timmar^^
Bästaste Maria följde också med ut till Yxsta för första gången och hade även med sig sin underbara hund Ricky, superdupersööt^^
Efter stallet åkte vi till Net on Net och fixade med Marias trasiga mobil och jag kollade även på en ny Sony Ericsson, Vivaz, som jag e väldigt intresserad av^^
Imorrn blire jobbet som vanligt och på kvällen ska jag och päronen ut o ta lite "after work" på The Bishop. Najsbajs:)
//Cajsasnajsa

Sony Ericsson Vivaz



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: