SKRIVET: 2010-03-13, kl 14:07:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Countdown<3

Om en vecka smäller det! :) Då kommer min nya foderhäst :D Jag är som ett rastlöst litet barn som väntar på julafton.
I veckan har jag iaf jobbat (som vanligt) och sen har jag hopptränat Bosses häst Mille (Milestone), en riktigt gammal veteran (22 år i år). En jättefin häst som verkligen INTE kändes som en gammal häst, utan han var riktigt mjuk o fin o rida, dock lite väl stor för mej med sina 175+ i mankhöjd. Det märktes verkligen hur erfaren han var, så det var bara o sitta och hänga med. Sylve Söderstrand har ägt honom och han e tävlad upp till 1.35, så det var skoj att få prova en sådan häst. :)
Sedan rider jag Raymond och Annelies häst Adrenalin också, jättefin och trevlig häst som gått 1.20. I helgen ska jag också rida lite på Gabbe och på Chanel, så det blir mycket ridning i helgen. :)
HrmHrm, hästlös var det, ja. x)
Igår skulle jag och Maria gått på krogen, men vi pallade inte så det blev en mysig filmkväll istället. Ikv bär det av till Sandra och Karin för lite Melodifestivalmys, skojskoj!

Justdet! På måndag så bokar vi flygbiljetterna till Thailand, så nu blir vi borta den 15 november- 15 december, UNDERBART! <3 Sandra och Maria följer med, så det ska bli extra roligt att få visa dom en del av mitt ursprung<3
// Cajsasnajsa<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: