SKRIVET: 2010-03-06, kl 14:36:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vårkänslor

Nu känns det verkligen som våren snart är här! Ljust, soligt och värmande! Och jag har typ börjat se snygga killar överallt, vilket e lite frustrerande för alltid när jag råkar stöta på dessa så är jag antingen klädd i jobbkläder (vilket e smurfblåa städkläder) eller så har jag ridkläder och gummistövlar. x) Otroligt hett!

Idag var jag i stallet 07.15 imorse och fodrade och släppte ut pållarna, jag och Lina hade med oss lita matsäck så när hästarna käkade frukost så gjorde vi det också.
Sedan hade jag massa dötid eftersom jag inte längre har någon häst att fixa o rida på men jag snackade ganska mycket med alla andra i stallet. Jag och Maria satte oss på varsin träback på varsitt hästtäcke och solade lite i den värmande vårsolen^^ Underbart!
Nu sitter jag här hemma igen och e nyduschad och fräsch, ska nog snart "piffa" till mig lite , typ fixa håret, sminka mig och måla naglarna för ikv e man bjuden på finrestaurang av "päronen" , A-Mano, en skitfin italiensk restaurang (Älskar Italienskt) :D Mumma^^
Jahaapp, kanske inte så intressant inlägg o läsa men det är väl typ såhär intressant mitt liv e just nu, så ni får stå ut med det x)
Lovar att jag ska vara lite duktigare på att uppdatera och speciellt när nya pållen kommer! :) Ska bli så spännande, jag känner mig som ett barn som väntar på julafton :)

Måste också bara tipsa om en låt som jag blivit helt beroende av:
"Fireflies" av Owl City (Ja, den e inte ny, men underbar!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: