SKRIVET: 2010-03-07, kl 17:03:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Söndagsmyys

Åh, vilken underbar kväll vi hade på A-Mano igår, massa god mat och gott vin^^
Idag sov jag ut riktigt ordentligt (vaknade vid halv 11) och åt en stadig frukost. Sedan åkte jag och "päronen" på bilutflykt och systemkameran var förstås med. Knäppte en del fina bilder på vinterlandskapet, men inser att jag nog inom en snar framtid måste uppdatera mina objektiv lite. ;) Måste bara jobba in lite mer pengar:P
Pappa står och lagar söndagsmiddag och idag blir det köttgryta med rotfrukter och rödvinsås, och till efterrätt så blir det kladdkaka^^
Imorrn har jag lovat Maria och Barbro att ta hand om deras häst Zellin (en av dom hästarna som jag ska få hoppträna med ev.) så imorrn frå jag äntligen rida lite. Har inte suttit på en häst på en vecka. :P
Btw, mina kära bloggläsare, (typ 10st) jag måste ha en ny mobil men vilken ska man köpa? Det e ju en djunel av mobiltelefoner i affärerna numera x)
Tacksam för lite tips!
//Cajsasnajsa<3

Sööt^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: