SKRIVET: 2009-12-23, kl 21:39:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tjugotredje december

Snart Julafton! :) Tiden går så oerhört fort, så jag hinner inte ens reflektera över tiden som går.
Kollar på "Love actually" som jag anser är en av dom bättre filmerna som gjorts. :)
Idag har jag jobbatm och det har bara flytit på. ;) Jojsan gick UNDERBART bra, hon har verkligen kommit till ro och är nästan en fröjd att rida numera. :D Hade lite travbommar på diagonalen och hon lyssnade verkligen skitbra! Finaste<3 På måndag o tisdag har Karin Svantesson träningar och jag tänkte ringa henne o se om man kanske kunde vara med. ^^, och sen efter nyår ska jag träna för Cissi Brage o se om hon e bra o träna för. ;)
Var ute på Marieberg o köpte nya benskydd till Jojsan och det blev ett par vita Catago Pro, fram och bakdamasker. :) Hoppas dom passar..! :)

Imorrn ska jag börja dagen med att ge mej ut o galoppera på snötäckta fält med Johanna och Loriano, ska bli urmysigt! :D

Tills dess, take care och Du..!
GOD JUL! <3

Nya benskydden, fast i Vitt! ^^
Mina nya benskydd^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: