SKRIVET: 2009-12-22, kl 14:47:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Memoirs Of A Jojo

Idag kändes som en bra dag för att falla för grupptrycket och starta en blogg.
Varför vet jag inte, men anledningarna till att jag startade en finns det dock många orsaker till. Dels för att jag känner att jag vill ha någonstans där jag kan uttrycka mig och mina åsikter och upplevelser och dels för att Du ska kunna följa mig i min vardag. (Känn dej utvald) ^^ 
Anledningarna till att jag döpte bloggen just till "Memoirs of a Jojo" är många, och för att nämna några:
Jag har så länge jag kan minnas alltid varit som en jojo i temprament, psykiskt mående, socialt liv, och jag har även så länge jag kan minnas pendlat som en jojo i vikt. Passande nog har jag för tillfället också en häst på foder som heter Jojo. :)
Jaha, och för er som undrar: "Vem är hon som sitter bakom skärmen o skrivet detta månntro?"
Svaret är enkelt: Jag är en sockerberoende, hästgalen, sjukhusstäderska som är född på 90-talet (usch, vilken hemsk period; det är det enda årtiondet som inte har kommit tillbaka inom varken modet eller musik, Wonder why?) som älskar att resa, festa, och umgås med sina nära och kära.

Justdet, Cajsa var namnet.


Malin

Cajsa!! Min snuttegumma!



PUBLICERAT: 2009-12-23, 20:16:03 | URL: http://nerknarkattroll.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: