SKRIVET: 2009-12-28, kl 21:16:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vilken dag!

Puuhh..! Nu sitter jag ner on ta det lugnt för första gången idag. :P Dagen började med att jag skulle cykla till jobbet, va redan lite sen så jag hade ganska bråttom. Kommer ut ich upptäcker att låset till cykeln har fryst och att låsoljan e slut. Får springa in igen o leta reda på mammas cykelnyckel o ta hennes hoj. Kommer ut på gatan och hela vägen till jobbet är oplogad, vilket innebär att jag får cykla i 10cm snö. :p
Ramlar in på jobbet, och det är kaos. Har ingen aning om vad/vart/hur jag ska städa (hade nytt område), får sitta o vänta på chefen i 25 min, så jag inte hinner med att göra allt jag ska, så för första gången så fick jag be om hjälp för att hinna med. :s Stressar iaf hela dagen o när jag kommer hem så säger pappa att han inte kan skjutsa mej till stallet så jag slänger i mej käk snabbt som attan o springer ut till bussen för att hinna ta mej ut till stallet till insläppet. Det visar sig då att just den bussen jag skulle med, inte kommer, så jag får stå där o huttra i 30 min.
Blää..!
(hrm, kom vi inte överense om att jag skulle tänka mer positivt?)
Nåt positivt iaf va ju att det faktiskt rullade på i stallet o att det gick ganska snabbt o bli klar med allt. ;)
Och igår gick Jojsan sååå UNDERBART bra! Trimmade för första gågnen efter flytten lite mer och intensivt och hon kändes bara såå himla fin! :D Gjorde galoppslutor på diagonalen och sen bytte jag galopp vid x, så det blev som en liten evighetsövn. :)
Hm, ska Jojsan bli dressagehäst kanske? ;) Hahaa
Idag va hon nog lite trött för koncentrationen va inte på topp. ;) 
Btw sötnosar, Vad fick ni för skoj i julklappar då? :) Jag hade en väldigt mysig jul och den va ungefär som alla andra jular. ;) Förutom att lilla farmor hade gipsad arm.. :P
Var iaf väldit nöjd med klapparna, väldigt användbara! :)
Fick en ny säng (120cm, Mumma!^^), en prenumeration på tidningen DigitalFoto, lite pengar o ett presentkort på The BodyShop. :)

Ojoj, vilket långt inlägg. ;) Nu ska jag lägga mej o soffan o fortsätta läsa "Hon går genom tavlan, ut ur bilden" som är min nya drog, Underbart läsvärd bok, med ett genomgående vackert språk.
Godnatt och god fortsättning! <3


Malin

Ooo, den boken är så bra :) Snodde en från bolle O.o ^^ säg inget :P



PUBLICERAT: 2009-12-29, 19:57:35 | URL: http://nerknarkattroll.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: